Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak skutecznie reklamować się na targach?

materiał partnera

Ostatnio popularnym sposobem na zdobycie nowych klientów jest uczestnictwo w wydarzeniach typu targi. Podczas takiego eventu wystawcy prezentują odwiedzającym swoją ofertę zachęcając do skorzystania ze swoich usług, bądź kupna towarów. Jako, że takie targi odwiedzają przeważnie osoby zainteresowane konkretną dziedziną, dotarcie do potencjalnych klientów jest łatwiejsze, niż za pomocą zwyczajnej reklamy.

Aby jednak skutecznie promować soją firmę, potrzebujemy kilku elementów, jakie będą współtworzyć reklamę dla naszego przedsiębiorstwa. Pierwszym jej elementem jest dobrze wyeksponowane i estetyczne stoisko targowe. W tym celu możemy zwrócić się do jednej z firm budującej stoiska targowe. Wybór jest szeroki, wszystko zależy od tego jaki wariant nas interesuje i oczywiście od naszych możliwości finansowych.

Oprócz dobrego stosika warto zaopatrzyć się w ulotki informacyjne, broszury z opisem działalności naszej firmy, czy sprzęt multimedialny, na którym wyświetlimy prezentację. Miłym akcentem będą również drobne podarunki dla odwiedzających.

Najpopularniejsze targowe gadżety reklamowe

Smycze reklamowe

Gadżety reklamowe z oferty firmy Reklamowe 24 są dość popularnym sposobem zwracania się do klientów i angażowania ich uwagi. Smycze reklamowe są szczególnie ulubionym asortymentem, po który sięgają firmy. Potencjalni klienci, natomiast chętnie używają smyczy, ponieważ są to wyjątkowo użyteczne drobiazgi. Prawie każdy z nas nosi klucze, które powieszone na szyi są zawsze bezpieczne i pod ręką. Skuteczność takiej reklamy wynika z jej łagodnego przekazu. Nie jest nachalna i nie narzuca się. Drobiazgi wręczane podczas prezentacji na różnego rodzaju spotkaniach i prezentacjach są później przez długi czas używane przez obdarowanych i jak ruchomy billboard przemieszczają się pomiędzy ludzką rzeszą, informując wszystkich o usługach i towarach zgodnie z zamierzeniem pomysłodawców. Do promocji poszukuje się wciąż nowych pomysłów. Pomysłów, które we właściwy sposób podkreślą pozycję firmy. A przy okazji propagacja marki jest pełna i długotrwała. Jawność działań nie budzi oporu u potencjalnych klientów i użytkowników. Kolorystyka również skutecznie przyciąga uwagę postronnych obserwatorów.

Tu podaj tekst alternatywny

Miły drobiazg do picia kawy

Ludzkie przyzwyczajenia jak druga natura opanowują nasze życie niepodzielnie. Często są nieodłącznymi rytuałami pewnych okresów dnia. Jak choćby picie kawy. Napój aromatyczny i pobudzający ceniony przez szerokie rzesze konsumentów. Te i inne przyzwyczajenia wykorzystują twórcy reklamy.

Reklama to głównie przekaz wizualny.

Pozawerbalne elementy przekazu, choć nie zwracamy na nie uwagi, stanowią przeważający składnik reklamowej deklaracji treści. Obrazy lepiej niż słowa docierają do ludzkiej świadomości. Przynajmniej do tej części populacji, która wzrok ma na pierwszym miejscu listy używanych zmysłów.

Tu podaj tekst alternatywny

Jak wykorzystują to fachowcy?

Do przekazu reklamowego świetnie nadają się gadżety reklamowe. Wspomniana już wcześniej kawa jest powodem, dla którego kubki z nadrukiem cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Ilość wypijanych kaw świadczy o częstym używaniu właśnie tego przedmiotu. Zapewnia on codzienny kontakt z wydrukowanym na jego powierzchni obrazem. W myśl zasady, że łatwo polubić to, co się często widuje, kubek z nadrukiem wpisuje się idealnie w strategie utrwalające symbole firmowe.

Do strategii reklamy trzeba mieć właściwe podejście. Psychologia podpowiada, że wzajemność ma duże znaczenie w kontaktach z klientami. Jeśli przedstawiciel handlowy przebrnie przez test pierwszego wrażenia to pozostawione u kontrahenta gadzety reklamowe mają większe znaczenie. Obecnie firmy produkujące gadżety tworzą potężny przemysł reklamowy, którego roczne obroty ocenia się na tysiące bilionów w skali całego świata. Robi to wrażenie na każdym, kto ma dostęp do szczegółowych analiz. Prawie każda branża potrzebuje materiały reklamowe. Nie mogą się bez nich obejść żadne prezentacje. Dobrze wykonane podkreślają celnie status firmy. Gadżety promocyjne z pomysłem są poszukiwane. Jednak znalezienie właściwego kontekstu do pozycji firmy i rodzaju asortymentu nie jest rzeczą łatwą. Wiadomo, że najlepiej sprzedaje seks, jednak nie zawsze taka kompozycja jest do przyjęcia. Jedyną niedogodnością kładąca się cieniem na tanie gadżety jest sposób ich rozliczania. Gadzet o niskiej wartości (próg wartości określony jest w przepisach) nie podlega rozliczeniom z podatku VAT.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski