Mieści się w siedzibie Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17, w Biurze Koordynacji Projektów - pok. 409. Punkt czynny jest w godzinach pracy Urzędu, tel. 61 878 50 10, e-mail [email protected]
Do zadań punktu informacyjnego należy udzielanie informacji w zakresie:
* w jakich instytucjach finansowych mogą uzyskać wsparcie finansowe, jakie warunki muszą spełniać, aby je pozyskać
* prawa do premii kompensacyjnej, termomodernizacyjnej i remontowej
* możliwości uzyskania zwolnień od podatku od nieruchomości
* źródeł finansowania ze środków unijnych, w tym też udzielanie instrukcji co do sposobu wypełniania wniosków o dofinansowanie
* procedur administracyjnych w zakresie prawa budowlanego
Punkt informacyjny powstał na wniosek radnych PO, wspieranych przez Komisję Rewitalizacji. Działa w ramach struktur organizacyjnych Biura Koordynacji Projektów Urzędu Miasta Poznania.
Ważne! Ze względów prawnych, działalność punktu doradztwa prawno-finansowego o charakterze informacyjnym jest skierowana tylko do osób fizycznych. Ma pomóc właścicielom nieruchomości mieszkalnych w poszukiwaniu możliwości finansowania remontów z różnych źródeł zewnętrznych.
NAJNOWSZE INFORMACJE Z POZNANIA I WIELKOPOLSKI: GLOSWIELKOPOLSKI.PL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?