Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejna ofensywa Marki Poznań

BOK
"Kod miasta", akcja "Alle Rogal", "Lodowy plac zabaw" na Starym rynku", "Poznań daje pracę" to niektóre pomysły zrealizowane w ramach Konsorcjum Marki Poznań. Teraz rusza druga edycja projektu.

Weźmie w niej udział 39 marek z 11 różnych branż. Wśród nich znalazły się m.in. takie firmy i instytucje, jak: IKEA, Lech Poznań, Allegro, MTP, port Ławica, Concordia Design, Stary Browar, Ciber, Herbapol.

O ich wyborze zadecydowała Rada Ekspertów, w skład której wchodzą znawcy marketingu, kultury, innowacji czy sportu.

- Unikalność i wyjątkowość projektu bazuje na wymianie korzyści wizerunkowych zarówno miasta, jak i marek - wyjaśnia Grzegorz Kiszluk, członek Rady Ekspertów.

W ramach "Made in Poznań" firmy i miasto realizują wspólne przedsięwzięcia, które są finansowane przez obie strony.

- Poprzednia edycja pokazała, że Grupa Allegro i miasto mogą wspólnie efektywnie się promować. Projekt Konsorcjum przynosi korzyści obu stronom, umacniając i markę Allegro i markę Poznań - mówi Krzysztof Śpiewak z Allegro.

Konsorcjum Marki Poznań to też dwa nowe projekty "Inspired by Poznań" i "Poznań Positive". Pierwszy z nich promuje
wydarzenia kulturalne i artystyczne, drugi natomiast skierowany jest do młodych, zdolnych, kreatywnych poznaniaków.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski