Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejne gadżety ze Słodziakami w Biedronce. Słodziakowi Milionerzy to kolejna niespodzianka dla miłośników pluszaków

AM
Gra Słodziakowi Milionarzy może być doskonałym prezentem na mikołajki lub pod choinkę. By ją zdobyć nie trzeba zbierać naklejek. Wystarczy wybrać się do jednego ze sklepów sieci Biedronka. Jej koszt to 69,90 zł
Gra Słodziakowi Milionarzy może być doskonałym prezentem na mikołajki lub pod choinkę. By ją zdobyć nie trzeba zbierać naklejek. Wystarczy wybrać się do jednego ze sklepów sieci Biedronka. Jej koszt to 69,90 zł Biedronka
Od poniedziałku, 2 grudnia na sklepowe półki w Biedronce trafiły kolejne gadżety związane z serią Słodziaków. Tym razem jest to gra Milionerzy. Właściciele sieci zachęcają do zakupu gry jako prezentu dla najbliższych na święta czy mikołajki.

Po kolejnym sukcesie związanym z serią książek o Słodziakach, sieć Biedronka zdecydowała się wypuścić kolejny produkt. Tym razem nie trzeba zbierać na słodziaki naklejek, wystarczy wybrać się do jednego ze sklepów i zakupić grę dostępną w cenie 69,90 zł.

Czytaj też: Sklepy w Nowy Rok 2019. Godziny otwarcia: Biedronka, Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour, Tesco, Żabka

Słodziakowy Banknot Zwycięzcy

Słodziakowi Milionerzy to rozrywka zarówno dla fanów gry Milionerzy, jak i całego Gangu Słodziaków. Gra inspirowana jest popularnym teleturniejem telewizyjnym. Dzięki dostosowaniu pytań do najmłodszych zapewni fantastyczną zabawę i emocjonującą rozgrywkę zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Pytania dotyczą literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz znajomości przygód Słodziaków. Na uczestników gry, walczących o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.

Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata

- mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Sezon na Słodziaki

W trakcie tegorocznej kampanii związanej z Gangiem Słodziaków, która odbyła się w terminie od 26 sierpnia do 1 grudnia 2019 roku, sieć Biedronka wydała klientom ponad 7,2 miliona pluszaków i 620 tysięcy książek opowiadających o przygodach starych i nowych członków Gangu Słodziaków.

Czytaj też: Nie wiesz, które sklepy mają najniższe ceny? Ani Lidl, ani Biedronka - sprawdź, w której sieci zakupy są najtańsze

Spośród 10 nowych maskotek (cztery duże i sześciu Juniorów) największą popularnością cieszyły się te większe. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

Zobacz też:

Słodziaki, Fajniaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja.Czytaj dalej ------>

Kradzieże, groźby, awantury - zobacz, co ludzie robią dla Św...

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski