Decyzję o wycofaniu się serwisu Showmax z rynku polskiego potwierdziała w wydanym oświadczeniu Magdalena Marzec, PR managerka platformy.
- Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa. Showmax Africa będzie nadal działać jako część MultiChoice Group, a zmiany nie dotyczą pozostałych inwestycji Naspersa w Polsce - napisano w oświadczeniu opublikowanym na łamach WirtualneMedia.pl. - Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim partnerom, klientom i zespołowi Showmax, którzy wspierali firmę od momentu powstania prawie dwa lata temu i przykro nam, że ta historia się już kończy - dodano.
Showmax działa w Polsce od lutego 2017 r. Pojawieniu się na rynku towarzyszyła szeroko zakrojona kampania reklamowa - specjalnie dla serwisu Patryk Vega nakręcił film krótkometrażowy "Czerwony Punkt" z Ewanem McGregorem, a Wojciech Smarzowski "Księdza" z Arkadiuszem Jakubikiem.
ZOBACZ TEŻ: "Wataha 3". Będzie sezon trzeci na antenie HBO! Kiedy premiera?
Showmax miał też wyłączność na pokazywanie premierowych odcinków pierwszych trzech sezonów serialu satyrycznego "Ucho Prezesa".
Miesięczny dostęp do platformy kosztuje 19,90 zł, ale przez pierwsze 14 dni można ją testować za darmo.
Według badania Gemius/PBI w październiku 2018 r. serwis odwiedziło 1,27 mln polskich internautów.
Konferencja prasowa Showmax, serial "Rojst" - zobacz wideo:
źródło: MMOnline/x-news.pl.
Zobacz też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?