– Ideą showroomu jest prezentacja biznesowego kodu DNA Poznania poprzez marki, które są związane z miastem i które w swoich działaniach wykorzystują ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.
Showroom Konsorcjum Marki Poznań na Ławicy tworzy 17 firm: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohu-ntleigh, Bridgestone, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, Nivea, Port Lotniczy Poznań – Ławica, SGB Bank, Solaris, VW Samochody Użytkowe i Żabka. W 2015 roku do projektu mają być włączone kolejne marki.
Od 2011 roku do Konsorcjum Marki Poznań dołączyło już 46 firm reprezentujących różne branże m.in. IT, usługi, sport, modę czy finanse.
– Konsorcjum Marki Poznań wyrosło na przekonaniu, że miasto jest tym, czym są jego marki i ludzie, którzy je tworzą. Wizerunek stolicy Wielkopolski budują najbardziej rzetelne poznańskie firmy, ludzie, którzy realizują również wyjątkowe wydarzenia społeczne, projekty kulturalno-artystyczne i sportowe – mówi Ryszard Grobelny, prezydent Miasta Poznania.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?