Pierwsza umowa pomiędzy partnerami została podpisana latem 2013 roku i miała obowiązywać 4 lata.
- Już teraz doszliśmy do wniosku, że to idealny moment do jej przedłużenia - wyjaśnia Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. - Decyzja o dalszej wieloletniej współpracy to wyraz głębokiego zaufania i zadowolenia z efektów naszych działań - dodaje Klimczak.
- Współpraca z Lechem Poznań oznacza dla nas wspieranie drużyny, a także kibiców. Zawsze jesteśmy z nimi, niezależnie od wyników. Działamy razem i zamierzamy tę owocną współpracę kontynuować – mówi z kolei Michał Nowicki, dyrektor sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.
W ostatnich latach Kolejorz i Lech Pils przeprowadzili wspólnie akcje promocyjne, w tym m.in. zwiedzanie browaru dedykowane dla kibiców Poznańskiej Lokomotywy, spotkania z legendami klubu czy przedsezonowe spotkanie I drużyny Lecha z kibicami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?