Poznański MOPR uruchamia kolejne punkty obsługi klienta.
14 maja zaczynie znów przyjmować bezpośrednio Punkt Obsługi Klienta w filii MOPR Stare Miasto przy ul. Kościuszki 103 (tel. 61 878 18 51),
Od 18 maja sprawy będzie można załatwiać bezpośrednio
- w siedzibie MOPR, przy ul. Cześnikowskiej 18 (tel. 61 878 17 00) oraz
- w filii Jeżyce przy ul. Długosza 18a ( tel. 61 840 23 0).
Czytaj też: Zamknięte szkoły i dzieci bez posiłku? MOPR wypłaci rodzinom zasiłki na żywność
Działają także punkty obsługi klienta
- w filii Grunwald przy ul. Matejki 50 (tel. 61 878 49 22),
- filii Wilda przy ul. Opolskiej 58 (tel. 61 878 19 25) i
- filii Nowe Miasto na os. Piastowskim 81 (tel. 61 878 18 18).
We wszystkich punktach obsługa odbywa się pojedynczo po wcześniejszym umówieniu wizyty. Przy wejściu do budynku trzeba zdezynfekować ręce, a także mieć zasłonięte usta i nos.
Przez cały czas pandemii nieprzerwanie klientów przyjmuje Dział Pomocy Osobom Bezdomnym.
Chcesz wiedzieć więcej?
ZOBACZ TEŻ:
15 najbardziej poszukiwanych zawodów w czasach epidemii COVID-19
Sprawdź też:
Gazeta Lubuska. Ewakuacja w Zielonej Górze. W garażu były bomby
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?