Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

NFZ będzie dzwonił do pacjentów! Wiemy, jakie pytania może zadać

Nicole Młodziejewska
Nicole Młodziejewska
Konsultanci NFZ będą kontaktować się z pacjentami telefonicznie, od poniedziałku do soboty, w godzinach 8.00-18.00
Konsultanci NFZ będą kontaktować się z pacjentami telefonicznie, od poniedziałku do soboty, w godzinach 8.00-18.00 pixabay.com
Narodowy Fundusz Zdrowia przeprowadza ankiety wśród pacjentów na temat ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Badanie jest anonimowe.

To już czwarte badanie ankietowe przeprowadzanie przez NFZ. Tym razem fundusz sprawdza jakość ambulatoryjnej opieki specjalistycznej.

- Monitorujemy jakość i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą i wskazać te obszary, które wymagają poprawy. Zachęcam do podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny - podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.

Do kogo mogą dzwonić ankieterzy?

Konsultanci NFZ będą kontaktować się z pacjentami telefonicznie, od poniedziałku do soboty, w godzinach 8.00-18.00. Telefon od NFZ mogą otrzymać osoby, które niedawno leczyły się u lekarza specjalisty.

Ankieterzy zapytają o: sprawność w zapisaniu pacjentów na wizytę, zachowanie i postawy pracowników rejestracji, zaangażowanie lekarza, stopień zrozumiałości informacji przekazywanych pacjentowi, czy prawdopodobieństwo polecenia placówki w przyszłości. Każdy z tych obszarów pacjent może ocenić w skali od 0 do 10.

Uwaga na oszustów!

Badanie jest anonimowe. Ankieter nie ma dostępu do informacji takich, jak imię, nazwisko czy numer PESEL. Nie dysponuje też informacjami wrażliwymi, np. z których świadczeń medycznych pacjent korzystał.

Ankieterzy znają jedynie: numer telefonu, płeć pacjenta, placówkę, w której się leczył i datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę.

Konsultanci NFZ zadadzą tylko pięć pytań, zawsze uprzedzą, że dzwonią w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia. Nie potrzebują innych danych, niż te, do których otrzymali dostęp.

Obserwuj nas także na Google News

Jednak w ostatnim czasie nie brakuje oszustów i złodziei, którzy podszywają się pod wiele instytucji publicznych, w tym również pod NFZ, w celu wyłudzenia danych osobowych lub pieniędzy.

Dlatego należy pamiętać, by w trakcie rozmowy nie podawać żadnych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych, czy informacji o świadczeniu, z którego korzystaliśmy.

Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]

Oszuści i naciągacze poszukiwani przez policję z Wielkopolsk...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski