Trzy tramwaje kursowały w czasie spotkania co 10 minut aż do godziny 21. Łącznie przejechały 3,5 tys. kilometrów więcej. Na liniach 54 i 98 kursowały z kolei autobusy przegubowe. Uruchomiono też dodatkowe linie: tramwajową (z ulicy Gwarnej do Budziszyńskiej) oraz autobusową (kierowcy autokarów dojeżdżali nią z Toru Poznań do centrum miasta - łącznie około 650 kilometrów). Z większą częstotliwością kursowały też linie przebiegające obok ulicy Grunwaldzkiej.
- Do tych 90 tys. zł należy jeszcze doliczyć koszty pracy zespołów nad tymi zmianami - wyjaśnia Zbigniew Rusak, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiej. - Jednak i tak widać, że wprowadzenie biletów grupowych było dobrym pomysłem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?