Jednym z pomysłów jest kampania "Move Your Imagination" Polskiej Organizacji Turystycznej prowadzona na rynkach francuskim, niemieckim i angielskim. Promocyjne spoty trafiły też do Kanady i krajów arabskich.
CZYTAJ TEŻ:
TOUR SALON: CEJROWSKI BĘDZIE GWIAZDĄ
Jan Mazurczak z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej nie ma jednak złudzeń, że kibice z całego świata przyjadą do Poznania oglądać... ratusz. Dlatego przygotowane pakiety dla biur podróży i touroperatorów nie opierają się na poznańskim ratuszu czy szlaku drewnianych kościołów, tylko na przykład na szlaku... piwnym. Inny pomysł to trasa znienawidzonymi przez Polaków budowlami z czasów socrealizmu - szlak "Źle urodzonych".
- Polska dla Zachodu kojarzy się z komunizmem oraz Solidarnością i bardzo się dziwią, kiedy słyszą, że nie mamy w Poznaniu Muzeum Komunizmu - mówi Jan Mazurczak. - Chcą, żeby im pokazać coś, czego nie mają u siebie. Chcemy im to dać. To ten jeden, a może nawet dwa powody, żeby tu wrócili - dodaje.
Euro 2012 nie będzie bowiem trwało wiecznie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?