Prawie 2 tys. kandydatów rywalizowało o statuetki Superbrands. Poznań, jako jedyne polskie miasto, otrzymało ją po raz trzeci z rzędu. W tegorocznej , siódmej już edycji konkursu, wyróżniono jedynie 17 proc. marek biznesowych.
Konkurs organizuje The Superbrands Ltd. Jego celem jest nagradzanie marek, które osiągnęły pozytywny wizerunek i trwałą przewagę nad konkurencją.
Nagroda w kategorii miasta i regiony została przyznana stolicy Wielkopolski za konsekwentną realizację Strategii Promocji Marki Poznań. Wdrażana ona jest od 2009 r. Wyróżnienia otrzymały także: Kraków, Zakopane, Sopot i Wrocław. Ale Poznań jest jedynym miastem, który zdobył statuetkę po raz trzeci z rzędu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?