Partnerstwo pomiędzy klubem a BSS dotyczy reprezentowania Dumy Katalonii w kontaktach z podmiotami gospodarczymi, zainteresowanymi współpracą z Barcą w zakresie sponsoringu.
Wspólne przedsięwzięcie Barcelony i BSS wynika z polityki klubu, dla którego Polska jest bardzo ważnym rynkiem. Wzrost zainteresowania polskich firm wykorzystaniem sportu, a zwłaszcza piłki nożnej, jako strategicznego narzędzia komunikacji z grupami docelowymi zachęciło mistrza Hiszpanii do zintensyfikowania działań nad Wisłą. W celu zaznaczenia swojej obecności oraz zwiększenia skuteczności na naszym rynku, klub postanowił realizować działania w Polsce za pośrednictwem agencji marketingu sportowego.
- Cieszymy się na współpracę z BSS - naszym partnerem handlowym i ambasadorem wartości klubu piłkarskiego FC Barcelona w Polsce - powiedział Laurent Colette, dyrektor handlowy Barcelony. Poznańska agencja czuje się wyróżniona i obdarzona zaufaniem. - Wspólnie możemy osiągnąć wyjątkowe możliwości promocji polskich firm poprzez współpracę z jedną z najlepszych sportowych marek na świecie - przyznał Damian Raciniewski z BSS.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
NAJNOWSZE INFORMACJE Z POZNANIA I WIELKOPOLSKI: GLOSWIELKOPOLSKI.PL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?