W związku ze strajkiem nauczycieli, od blisko trzech tygodni uczniowie w całym kraju nie chodzą do szkoły. Firmy i instytucje chcą skorzystać na odbywającym się strajku i prześcigają się w atrakcjach, które pomogą zagospodarować wolny czas uczniów.
“W szkołach jako wieszcz przewidział - cicho wszędzie, pusto wszędzie. Pusto nie może być natomiast przed maturami w głowach” - tak Uniwersytet Ekonomiczny reklamuje organizowane przez siebie warsztaty i wykłady, które odbędą się w dniach 25-26 kwietnia.
Czytaj też: Strajk nauczycieli 2019: W Poznaniu nie będzie rad klasyfikacyjnych. Oświadczenie poznańskiego MKS
Korzystając z okazji jaką jest strajk i spora ilość wolnego czasu licealistów, Uniwersytet Ekonomiczny postanowił zorganizować dla nich cykl bezpłatnych warsztatów i wykładów “Świetlica Ekonomiczna”.
- Uczniowie nie mają w tej chwili zajęć, więc chcieliśmy im ten wolny czas uatrakcyjnić i zająć. Zapraszamy zwłaszcza tych, którzy za chwilę, miejmy nadzieję, będą przystępować do matur, żeby z tego rytmu nauki nie wypadli - mówi Krzysztof Skrzypek, rzecznik UEP.
Warsztaty i wykłady potrwają dwa dni. Podczas nich zaprezentowane zostaną zjawiska w ekonomii. Prowadzący pokażą, jak podnieść umiejętności autoprezentacji, komunikacji i przywódcze. Będzie to też okazja by odwiedzić nowoczesny shop lab i poznać tajemnice eyetrackingu i design-thinkingu.
Ze względu na ograniczenia jakimi są miejsca w salach zajęciowych i laboratoriach, na warsztaty trzeba się wcześniej zapisać. Można to zrobić przez zamieszczony na stronie Uniwersytetu Ekonomicznego formularz. Warto się pośpieszyć, ponieważ warsztaty cieszą się dużym zainteresowaniem.
- Miejsca jeszcze są, ale na czwartkowe warsztaty są to ostatnie sztuki - informuje rzecznik UEP.
Jeśli komuś nie uda się zapisać na warsztaty może skorzystać z wykładów, na które wstęp jest wolny.
Czytaj też: Rekrutacja na studia w Poznaniu: Uniwersytet Ekonomiczny zaprasza tegorocznych maturzystów
Program na czwartek 25.04
- 9.00-10.00 | 303A | dr inż. Marcin Leszczyński | Rola komunikowania w budowaniu relacji w biznesie
W jaki sposób komunikować się w biznesie? Czy zaufanie ma wartość rynkową? Jak reputacja marki może wpływać na decyzje konsumentów i inwestorów? Oprócz odpowiedzi na powyższe pytania, uczestnicy wykładu poznają tajniki skutecznego komunikowania oraz możliwości ich praktycznego zastosowania. - 10.00-12.00 | sala 307A | dr Dobrosława Mruk-Tomczak | Warsztaty: Design Thinking
Design Thinking to podejście do procesu kreowania nowych rozwiązań w oparciu o zrozumienie zaobserwowanych problemów i potrzeb użytkowników. Podczas warsztatu zaprezentujemy Wam najważniejsze założenia tej metody, kolejne kroki procesu oraz wybrane narzędzia wykorzystywane podczas rozwiązywania postawionego problemu - 12.00-13.30 | Laboratorium eyetrackingowe | dr Andrzej Szymkowiak | Eksperymenty na ludziach, czyli co siedzi konsumentowi w głowie?
- 13.30-14.30 | 303A | Katarzyna Woźniak | Historia złotych łuków - ekspansja zagraniczna McDonald's
Jak analizować rynki zagraniczne? Czy to możliwe, aby firma jednocześnie stosowała w swojej działalności standaryzację i adaptację? Czym jest indeks Big Maca i co wspólnego ma z inflacją? O tym, jak i o wielu innych ciekawostkach dowiecie się podczas warsztatów "Historia złotych łuków" - ekspansja zagraniczna McDonald's.
Program na piątek 26.04
- 9.00-10.00 | Shop Lab | dr Bartosz Pierański | Kupowanie wzrokiem: eyetracking
- 9.00-11.30 | Aula A | dr Marcin Gołembski | Zostań liderem: przywództwo i motywowanie
- 13.30-15.00 | 307A | dr hab. Paweł Marszałek, prof. nadzw. UEP | Przyszłość pieniądza
Zobacz też:
POLECAMY:
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?