Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

System ChromeCRM. Skuteczne rozwiązania dla marketingu

materiał partnera

Każda nowoczesna firma doskonale zdaje sobie sprawę, jak istotną rolę w dziale handlowym odgrywa system CRM. Sam system jednak nie jest sam w sobie remedium na wszystkie problemy handlowe, jeśli nie powiąże się współpracy z firmą wdrożeniową, która może poszczycić się sukcesami na rynku, nieposzlakowaną opinią oraz może pochwalić się zadowolonymi klientami. Dlatego dobrym rozwiązaniem dla firm, które szukają sposobu na zarobek oraz jednoczesne oszczędności będzie z pewnością wybór nowoczesnego, hostowanego systemu ChromeCRM.

CRM w praktyce

System CRM to rozwiązanie, które jest sposobem na pozyskanie klientów oraz wzrost sprzedaży. Efektywne działania i możliwości jakie ze sobą niesie to duże wsparcie dla handlowców oraz marketingowców w ich codziennych obowiązkach i czynnościach. To znakomity sposób na budowanie pozytywnych relacji pomiędzy firmą a klientami, czemu sprzyja odpowiednie ewidencjonowanie oraz utrzymywanie kontaktu poprzez odpowiednią posprzedażową obsługę. Tym samym jest to idealny sposób na zapanowanie nad działem handlowym w firmie oraz na wzorowe zorganizowanie pracy, które ułatwia sprzedawcy jego pracę, dając mu maksimum informacji na temat klientów, a poza wiedzą środki i narzędzia do wykorzystania w owych relacjach.

Sprawdź jakie możliwości oferuje system ChromeCRM: http://www.chromecrm.com/crm/

ChromeCRM dla firm technologicznych

ChromeCRM to przede wszystkim oferta skierowana do firm o długim cyklu technologicznym. Inwestowanie właśnie w niego to dobra decyzja każdego dyrektora, czy inwestora, który po konsultacji ze specjalistami z różnych działów w swojej firmie może przekonać się, iż jest to rozwiązanie właśnie dla firmy o profilu prezentowanym przez jego przedsiębiorstwo. ChromeCRM umożliwia w pierwszej kolejności przejęcie kontroli nad działem handlowym, przede wszystkim tam, gdzie do tej pory wykazywany był całkowity brak takiego właśnie działania. To z kolei sprzyja efektywności, rentowności oraz zarządzaniu sprzedażą. ChromeCRM jest idealnym sposobem na oszczędności i zarobek, gdyż skutecznie optymalizuje działania, a jednocześnie eliminuje utratę czasów przez handlowców na poszukiwania rozmaitych informacji chociażby na temat klienta. Co istotne, ten system CRM to produkt, który spełnia wymogi najbardziej wymagających klientów, a zatem tych szukających produktu zoptymalizowanego do ich potrzeb i wykazującego sporą elastyczność jeśli o owo dopasowanie chodzi. Co równie ważne, ChromeCRM to także wdrożenie systemu przez firmę, która doskonale reaguje na potrzeby Klienta indywidualnego, obsługująca wiele zadowolonych ze swoich działań firm. Doświadczeni dostawcy przeprowadzają cały proces wdrażania w sposób efektywny i skuteczny, czemu służy aplikacja o dużej elastyczności konfiguracji i przyjazna dla każdego użytkownika.

ChromeCRM i jego zalety

ChromeCRM to oprogramowanie o solidnych podstawach. Wdrażane było już wielokrotnie w różnorodnych organizacjach nie tylko w Polsce, ale i w firmach zagranicznych, zawsze wzbudzając zadowolenie wśród użytkowników. Jako iż proces wdrożenia to podstawa sukcesu, dlatego też na element ten kładziony jest szczególny nacisk. Główny proces wdrażania polega przede wszystkim do dostosowania go do indywidualnych wymogów i potrzeb klienta i jego firmy, co w praktyce oznacza dopasowanie systemu do typu i sposobu pracy konkretnej firmy i jej zespołu poprzez przełożenie potrzeb na język aplikacji ChromeCRM.
Każdorazowo wdrożenie poprzedzone jest odpowiednią analizą potrzeb i wymagań firmy, po której następuje przejście do kolejnego etapu. Jest nim konfiguracja, która pozwala na optymalne wykorzystanie systemu CRM, a tym samym uzyskanie zamierzonych efektów sprzedażowych. Ostateczną konfigurację kończy szkolenie poszczególnych użytkowników.
Wybór ChromeCRM to postawienie na system o sprawdzonym systemie zarządzania kontaktami. Wpływa on bardzo pozytywnie na sprzedaż i budowanie relacji na linii firma – klient, tym samym wspierając, odciążając i usprawniając dział handlowy. Zysk firmy korzystającej z ChromeCRM jest imponujący, bowiem ułatwia pracę handlowców, którzy wykorzystać mogą zgromadzone informacje do budowania pożądanych relacji.

Innowacyjność systemu oraz jego skuteczność tkwią w pracy programistów, którzy dbają o ciągłe jego rozwijanie oraz dostosowywanie do potrzeb rynkowych, co zrozumiałe - wciąż rosnących. To sposób na to, by utrzymywać pełną kontrolę nad systemem, a jednocześnie by dostosować możliwości programu do potrzeb Klientów. Dużym atutem systemu CRM jest maksymalne powiązanie go z marketingiem poprzez dodatkowe skonfigurowanie go z używanymi w konkretnej firmie aplikacjami, ERP, internetowymi portalami, autorskimi rozwiązaniami wykraczającymi poza standardowe, także z systemami magazynowymi, finansowymi, etc.

Hostowany system CRM

ChromeCRM wykorzystywany jest bardzo szeroko w hostingu lub też działać może na serwerze, dzięki czemu można używać jej przy użyciu internetowej przeglądarki. Ważne jest, iż używanie aplikacji w przeglądarce nie wiąże się z instalacją jakiegokolwiek oprogramowania na komputerze pracownika, a wyłącznie w dedykowanym centrum hostingowym. Wszystko to sprzyja utrzymaniu najwyższego poziomu ochrony danych jakie znajdują się w systemie oraz zapewnia maksimum wydajności.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski