Akademia e-marketingu dla MŚP. Przedsiębiorcy z Wielkopolski wezmą udział w darmowym szkoleniu

Materiał informacyjny WeNet
W połowie września ruszyła jesienna odsłona 11 edycji Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w sieci. Jesienne wydarzenia są organizowane w największych miastach w Polsce. Jednym z nich jest stolica Wielkopolski, Poznań. Szkolenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego przy ul. Przybyszewskiego 37a. Właściciele małych i średnich firm podczas spotkań ze specjalistami zdobędą wiedzę np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. Wydarzenie zawsze przyciąga mnóstwo zainteresowanych. Nie inaczej jest w przypadku jesiennej odsłony Akademii.

– W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Poznaniu szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 26 października 2023 roku w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym UMP przy ul. Przybyszewskiego 37a. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

– Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia – dodaje Grzegorz Kordas.

Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online z pomocą usług Google oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.

– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – podsumowuje .Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Prelegenci poruszą również bieżące tematy. Opowiedzą np. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, nakładającej na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. To ważna kwestia, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa jest koniecznością.

Poza Poznaniem jesienna edycja Akademii e-marketingu zagościła już w takich miastach jak Lublin, Warszawa, Katowice, Gdańsk. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w wydarzeniu jest darmowy. Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski