O awarii w mBanku poinformował portal money.pl. O problemie klienci dowiedzieli się, gdy po zalogowaniu się na swoje konto zauważyli, że nie zgadza się saldo. Dokonali płatności w sklepie lub przez internet, albo wypłacili pieniądze z bankomatu, a bank dwukrotnie pobrał daną kwotę.
Czytaj też: Awaria w banku: jak zapłacić?
Zdenerwowani klienci bez skutku próbowali uzyskać informację dzwoniąc na infolinię, niestety telefony przez wiele godzin nie działały. W poniedziałek, 15 lutego, tuż przed godziną 22 mBank poinformował, że doszło do błędu, który wkrótce zostanie usunięty. Problem dotknął klientów, którzy dokonywali płatności w poniedziałek, a może nawet we wcześniejszych dniach.
Awaria w mBanku: pieniądze zostaną zwrócone
- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójne zaksięgowanie transakcji kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – przekazał money.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku.
We wtorek, tuż po godzinie 7 mBank na portalach społecznościowych poinformował, że poradził sobie z awarią.
Sprawdź też:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?