– Rozmowy trwały blisko 4 miesiące, kilkukrotnie spotykaliśmy się z przedstawicielami Apple w Cupertino (siedziba amerykańskiej firmy - red.). Przeprowadziliśmy również wiele telekonferencji z ich dystrybutorem, negocjacje nie należały do najłatwiejszych ale obydwu stronom bardzo zależało pozytywnym sfinalizowaniu kontraktu – mówi Patryk Strzelewicz, członek zarządu Games Technolgies i jeden ze współtwórców kostki.
Dice+ można już kupić w internetowym sklepie Apple. W kolejnych miesiącach kontroler trafi do sieci sklepów stacjonarnych firmy z logiem nadgryzionego jabłka na całym świecie, w tym w Polsce.
Kość jest też dostępna w sklepie internetowym producenta oraz do końca roku na wyłączność sprzedaje ją sieć EURO-RTV.
Dice+ wyglądem nie odbiega od zwykłej kości, ale wypełniona jest elektroniką i potrafi przenosić tradycyjny rzut kością do wirtualnego świata.
Po sierpniowej premierze produkt dostępny jest w całej Unii i USA, a nawet w Emiratach Arabskich. Teraz zaczyna się gorący okres dla Dice+, który pozwoli sprawdzić jak sprzedaje się pomysł z Wielkopolski. Tego typu urządzenia służące do elektronicznej rozrywki najlepiej sprzedają się przed świętami.
- Zgodnie z strategią spółki, kampania marketingowa wspierająca sprzedaż B2C- zostanie uruchomiona na początku przyszłego roku - mówi Patryk Strzelewicz.
I to z przyszłym rokiem firma wiąże największe plany, bo końcówkę 2013 traktuje jako okres testowy dla Dice+.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?