Organizatorem nietypowej promocji turnieju jest PKP Intercity. To polski przewoźnik okleił pociągi i zorganizował na swojej stronie sondę, w której można wybrać najładniejszą lokomotywę. Jak na razie największe szanse na zwycięstwo ma stadion w Poznaniu, który zebrał 11,5 tysiąca z w sumie oddanych 15,9 tysiąca głosów (informacja z godz. 14).
Wszystkie lokomotywy Euro 2012 będą kursować do listopada. Każda z nich pokona w tym czasie około 120 tysięcy kilometrów, a według szacunków zobaczy je w sumie około 1,5 mln osób.
Inspiracją dla PKP Intercity były działania przewoźników z Austrii i Niemiec, którzy zmienili barwy części swoich lokomotyw podczas Euro 2008 i Mistrzostw Świata 2006.
Aby zagłosować kliknij:
Głosuj na lokomotywę
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?