Reklamy będą stały na ulicach Dublina i Zagrzebia przez dwa tygodnie. Później, zarówno w tych miastach jak i w Berlinie i Rzymie zostaną zorganizowane wystawy zdjęć. Mieszkańcy tych miast na własne oczy przekonają się, jak kibice bawili się w Poznaniu podczas Euro 2012.
- Niestety w Rzymie, a Włochy były trzecim krajem, którego reprezentacja podczas Euro grała w Poznaniu nie przedstawimy naszych bilboardów. Jest tam za drogo - wyjaśnia Łukasz Goździor, szef biura promocji miasta poznańskiego magistratu.
Reklamy - podziękowania będą we wspomnianych miastach wisiały przez najbliższe dwa tygodnie. Warto przypomnieć, że na Euro 2102 do Poznania zjechał się tłum kibiców. W sumie miasto odwiedziło ponad 125 tysięcy kibiców: 70 tys. Irlandczyków, 40 tys. Chorwatów i 15 tys. Włochów. Według nich takie serdecznego przyjęcia się nie spodziewali.
W Dublinie, reklamy są wywieszane przy głównym deptaku miasta - O’Connell Street (odpowiednik ul. Półwiejskiej w Poznaniu). Na bilboardach wykorzystano hasło "Kings of the craic" - tj. Królowie zabawy. W ten sposób miasto chce podziękować irlandzkim fanom za atmosferę, którą stworzyli podczas tych kilkunastu czerwcowych dni i oddać im hołd jako Królom dobrej zabawy. W Zagrzebiu reklamy z wizerunkiem bawiących się chorwackich kibiców z napisem "Poznań dziękuje Wam" mają pojawiać się na ekranach LED, w pięciu lokalizacjach w centralnych punktach miasta.
Natomiast w sierpniu w Rzymie i Berlinie otwarte zostaną wystawy fotografii przedstawiające Euro 2012 w Poznaniu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?