- Wy sobie robicie w ostatnim czasie jakieś jaja. Dziś znowu kolejna awaria. Od początku roku praktycznie w każdym tygodniu coś musi się dziać
- napisał pan Marcin, użytkownik Facebooka pod postem Inea około godziny 14.00.
Podobnych komentarzy opublikowanych w piątek, 9 lutego są dziesiątki.
- Zauważyłem, że nie tylko ja mam problem z netem. Wrócił po około 30-40 minutach, ale fakt, że średnio raz na 2 tygodnie lub częściej widzę komentarze, że TV/internet się wysypał, to kiepsko świadczy o infrastrukturze czy firmie
- dodał pan Bartosz.
Użytkownicy piszą o tym, że internet padł w okolicach Słupcy, Poznania, Brodnicy czy Kostrzynie.
Inea odpowiada: Tak, mamy odnotowaną niedostępność
Pan Piotr zamieścił w komentarzu odpowiedź od operatora na Messengerze:
- Tak, mamy odnotowaną niedostępność w Twoim rejonie. Nasi technicy dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić działanie usług. Niestety nie znamy planowanego przywrócenia usług - prognozowany czas usunięcia awarii to 48h, ale usługi mogą wrócić znacznie szybciej. Najmocniej przepraszamy za tę niedogodność
- napisali przedstawiciele firmy.
Jak dotąd nie pojawił się jednak oficjalny komunikat na stronie ani w mediach społecznościowych Inea.
To nie pierwsze problemy klientów operatora w ostatnim czasie. Do dużej awarii doszło w połowie stycznia.
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?