-Prawdopodobnie jesteśmy pierwszym urzędem w Wielkopolsce, który wprowadza takie rozwiązanie, gdyż usługa realizowana jest za pośrednictwem komunikatora Skype i umożliwia każdemu jego użytkownikowi z dowolnego miejsca na świecie, połączenie się z nasza centralą - informuje Marlena Chmielewska kierownik Biura Promocji i Komunikacji Społecznej UM w Mosinie. - Dalej albo przez wybranie numeru wewnętrznego, którym są ostatnie 3 cyfry numeru telefonu, albo poprzez dyspozytora możemy połączyć się z dowolnym pracownikiem.
Rozmowa taka, niezależnie od długości jej trwania i miejsca skąd dzwonimy, jest całkowicie darmowa. Połączenie można uzyskać w godzinach pracy urzędu czyli od godz. 7 do 15 od wtorku do piątku i od godz.70 do 17 w poniedziałek.
Jak to zrobić?
Aby móc wybrać nr wewnętrzny należy po usłyszeniu zapowiedzi głosowej wybrać konkretny numer korzystając z programowej klawiatury (w oknie rozmowy wybieramy menu "Rozmowa’"- "Pokaż klawiaturę").
- Ze względu na pilotażowy charakter oferowanej usługi, w obecnej chwili uruchomiony jest jeden kanał umożliwiający w tym samym czasie tylko jednej osobie aktywne połączenie z urzędem - zaznacza M. Chmielewska i dodaje: Jeżeli okaże się, że usługa cieszy się dużą popularnością rozważymy zwiększenie ilości aktywnych kanałów.
Jeśli ktoś miałby problemy z dodzwonieniem się, ze względu na "zajętość numeru" proszony jest o przekazanie informacji o tym do Biura obsługi Interesanta Urzędu. Pozwoli to lepiej dopasować profil usługi do faktycznego zapotrzebowania.
Nazwa użytkownika Skype: um-mosina
Wyszukiwanie: Konto urzędu w Mosinie dostępne jest również poprzez wyszukiwarkę 'Imię: Urząd Miejski’, 'Nazwisko: Mosina’
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?