MPK Poznań: Pasażerka autobusu dostała ataku epilepsji. Z pomocą przyszedł jej pracownik ZKZL

Bogna Kisiel
Bogna Kisiel
Do zdarzenia doszło w jednym z autobusów MPK.
Do zdarzenia doszło w jednym z autobusów MPK. Archiwum
Tadeusz Jankowiak, pracownik spółki ZKZL przyszedł z pomocą pasażerce autobusu linii 63, która dostała ataku epilepsji. Podczas ataku kobieta miała mocno zaciśnięte szczęki. Pan Tadeusz, usiłując udrożnić jej jamę ustną, doznał urazu palca.

W czwartek Tadeusz Jankowiak wracając do Punktu Obsługi Klienta nr 1 ZKZL autobusem MPK nr 63, był świadkiem zasłabnięcia jednej z pasażerek. Chwilę później okazało się, że jest to początek ataku epilepsji.

Pan Tadeusz błyskawicznie przystąpił do działania. Zadbał o to, by pasażerka znalazła się w bezpiecznej pozycji i nie doznała żadnego urazu. Dzięki temu bezpiecznie doczekała przyjazdu pogotowia.

Okazuje się, że pracownicy ZKZL to świetni ratownicy. Całkiem niedawno inny pracownik tej spółki, Piotr Socha udzielił pomocy przedmedycznej poznaniance, która zasłabła w Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 57.

POLECAMY:

Moderus gamma już wozi poznaniaków - zobacz wideo:

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie