To już 8. edycja rankingu AirHelp Score. Podobnie jak w ubiegłych latach zestawienie przygotowywane jest w oparciu o trzy kryteria o jednakowej wadze. Ocena w kategorii „Punktualność” pochodzi z przeprowadzonej przez AirHelp analizy danych z wielu źródeł. Ocena za „Jakości obsługi” została przyznana na podstawie ankiet przeprowadzonych pośród ponad 40 tys. pasażerów z ponad 40 krajów. Wskaźnik „Rozpatrywanie reklamacji” oznacza natomiast procent odrzuconych roszczeń, czas ich obsługi i oczekiwania na wypłatę.
W zestawieniu AirHelp Score 2019 znalazło się 72 przewoźników, w tym także ci obecni na polskich lotniskach. Ranking najlepszych linii lotniczych powstał na podstawie danych zebranych od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. Zobacz jak plasują się światowe linie lotnicze, linie popularne w Polsce i polski LOT.
Wideo
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!