MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nowe logo Poznania nie pojawi się na ulicach miasta? "Nie jest planowana wymiana nośników informacji"

Chrystian Ufa
Chrystian Ufa
Nieznany jest również ewentualny koszt wdrożenia nowego wizerunku.
Nieznany jest również ewentualny koszt wdrożenia nowego wizerunku. Robert Woźniak / Miasto Poznań/Facebook
Prezydent Poznania poinformował o braku planów wymiany starego logo na nowe w przestrzeni miejskiej. Oznacza to częściowe pozostanie przy dotychczasowym wizerunku. Dotychczasowe logo Poznania wciąż będzie widoczne w miejscach takich jak: tablice informacyjne, pylony oraz wiaty.

Ile wyniesie koszt wprowadzenia nowego logo Poznania do przestrzeni urzędowej i publicznej? – zapytali radni Polska 2050.  

Prezydent Jacek Jaśkowiak odpowiada, że stary logotyp z miasta nie zniknie. 

- Obecnie nie jest planowana wymiana nośników informacji, również tych, które są elementem Systemu Informacji Miejskiej

– czytamy w odpowiedzi na interpelację. 

Nowe logo wywołujące mieszane opinie wśród mieszkańców ma pojawiać się m.in. na miejskich wydarzeniach sportowych, społecznych oraz kulturalnych.

Nadal nieznany jest ewentualny koszt wdrożenia odświeżonego wizerunku, o który pytali radni Polska 2050 – Adam Szabelski, Przemysław Plewiński oraz Łukasz Kapustka. 

Dotychczasowe logo Poznania wciąż będzie widoczne na ulicach miasta w miejscach takich jak: tablice informacyjne, pylony oraz wiaty. 

Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected] 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

STUDIO EURO 2024 ODC. 6

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski