Nowy Volkswagen Tiguan. Nie ma go jeszcze w salonie, ale są...

    Nowy Volkswagen Tiguan. Nie ma go jeszcze w salonie, ale są już zamówienia

    Piotr Robakowski

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Tak prezentuje się najnowsze wcielenie Volkswagena Tiguana
    1/6
    przejdź do galerii

    Tak prezentuje się najnowsze wcielenie Volkswagena Tiguana ©Volkswagen

    Dopiero w połowie maja do salonów Volkswagena trafią pierwsze egzemplarze Tiguana, a już sprzedało się kilkadziesiąt aut w całej Wielkopolsce. Najtańszy samochód to wydatek około 98 tys. zł.
    Ceny na nowego Tiguana znane są od początku lutego, choć oficjalna prezentacja tego modelu odbyła się na genewskim salonie samochodowym w pierwszych dniach marca. Kilka tygodni później, bo na przełomie marca i kwietnia VW Tiguan podziwiać mogli zwierzający Poznań Motor Show. W salonach sprzedaży pierwsze auta prezentacyjne pojawią się 15 marca. - Od kilku tygodni zbieramy zamówienia i mamy już kilkunastu klientów, którzy podpisali umowy na jego zakup – mówi jeden ze sprzedawców w salonie Volkwagen Krotoski-Cichy.
    Najtańszy model w roczniku modelowym 2017 (oznaczenia producenta często wyprzedzają rok produkcji) kosztuje obecnie niewiele poniżej 98 tys. złotych – Po zamówieniach widać, że najlepiej sprzedają się nieco lepiej doposażone auta, a ich cena waha się w granicach 230 – 140 tys. złotych – podkreśla sprzedawca. - Termin realizacji zamówienia to 30 tydzień, czyli połowa lipca tego roku – dodaje. Już niebawem pojawią się także auta od ręki, które są często pojazdami prezentacyjnymi, ale ich cena zbliża się do granicy 170 tys. złotych. Producent przewidział do napędu nowego Tiguana osiem silników – po cztery benzynowe i Diesla. W przypadku benzynowych jednostek napędowych mam do wyboru moce zawierające się w przedziale od 125 do 220 KM. W przypadku Diesla od 115 do 240 KM. W zależności od wersji i silnika, napęd przekazywany jest na przednią oś lub na cztery koła. Do wyboru są też trzy rodzaje skrzyni biegów: sześciostopniowa manualna, a także dwie automatyczne przekładnie typu DSG o 6- lub 7-biegach. Najtańszy model z silnikiem benzynowym 1,4 l w wersji Tredline kosztuje 97.980 zł. Najdroższy jest wersja wyposażona w silnik Diesla o mocy 240 KM, która w wersji wyposażenia Highline kosztuje 170.680 zł.

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY