Sale Obsługi Klientów nadal działają w ograniczonym zakresie. Na miejscu załatwiane są tylko sprawy, których nie można załatwić drogą elektroniczną lub telefoniczną. Należą do nich m. in. pilne interwencje dotyczące zleceń na wyroby medyczne, czy umowy ubezpieczenia dobrowolnego.
Obostrzeniach od 27 marca do 9 kwietnia. Jakie nastąpiły zmiany?
Sale obsługi pozostają zamknięte, wejście do środka jest możliwe tylko po rozmowie z koordynatorem.
Co więcej, wprowadzono również pewne zasady dla osób, które chcą potwierdzić swój profil zaufany.
- W związku z trudną sytuacją epidemiczną wprowadzamy zapisy na wizyty w celu potwierdzenia profilu zaufanego. Usługa ta jest możliwa tylko po umówieniu się telefonicznym
- mówią przedstawiciele Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Mieszkańcy Poznania mogą zrobić to, dzwoniąc na jeden z dwóch numerów telefonu: 61 850 60 70, 61 850 63 94.
- Przy wejściach do naszych siedzib zostały ustawione skrzynki podawcze, w których można pozostawić dokumentację spraw do rozpatrzenia przez naszych pracowników. Odpowiedzi zostaną przesłane pocztą na adresy wskazane w dokumentacji - informują przedstawiciele wielkopolskiego NFZ.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?