Otwarcie A2. Jan Kulczyk: Mogła powstać wcześniej i taniej

Robert Domżał
Jan Kulczyk.
Jan Kulczyk.
W okolicach Trzciela na granicy Wielkopolski i województwa lubuskiego otwierany jest najdłuższy odcinek autostrady jaki budowany był dotąd w Polsce. Gospodarzem jest Jan Kulczyk, przewodniczący rady nadzorczej spółki budującej A2.

Czytaj także:
Z Poznania do Berlina autostradą. Dziś otwarcie A2
A2 Nowy Tomyśl - Świecko - kończy się budowa [ZDJĘCIA]

Czy spółka Autostrada Wielkopolska będzie ubiegała się o kolejną koncesję na budowę autostrad w Polsce?

Jan Kulczyk: - Mamy duże doświadczenie, wiemy jak zdobywać pieniądze, dysponujemy bardzo dobrym zespołem pracowników, więc żal byłoby ten potencjał marnować. Ponadto dotrzymujemy słowa.

Czy autostrada mogła być wybudowana prędzej?
Jan Kulczyk: - Myślę, że mogła powstać o siedem lat wcześniej?

O ile byłaby wówczas tańsza?
Jan Kulczyk: - O połowę.

Co cieszy bardziej, poszukiwanie i znalezienie ropy czy wybudowanie drogi?
Jan Kulczyk: - Swoje dzieci kocham równo. Ale na takie pytanie chciałoby się odpowiedzieć droga... ropa.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
gggggg
to chyba jezdzisz tylko po zadupiach w Niemczech. Najwazniejsze autobahny w Niemczech sa trzypasmowe i jest ich sporo, dwupasmowe sa tylko mniej ruchliwe. Przy krzyzowkach autostrad masz nawet 5-6 pasmowe. Wiec moze Ty i jezdzisz ale po mapie a nie po Europie. A2 to kluczowa autostrada w Polsce i powinna byc trzypasmowa.
O
Octawia
wygląda jak jeden z penerów z bramy na jeżycach wildzie i łazarzu
j
ja
"wiemy jak zdobywać pieniądze" - 34zł od zwykłego auta, za kawałek do Niemiec.
n
ndb
jesteś kierowcą TIRa że takie głupoty wypisujesz? Czy za dużo google street view?
s
szypa
Też kiedyś takie nosiłem. Nawet wiazałem w kitkę. A teraz ..... . Szkoda. "Ale to se ne vrati" jak mawiają bracia Czesi. Panie Janku Gratuluję fryzury, no i oczywiście autostrady. Tylko szkoda, że nie od Strykowa jak było w projektach na poczatku. Pamiętam. Mogło być wtedy bez tych bramek w poprzek co 50 km.
k
kierofca
chyba nie wiele jezdzisz po europie co najwyzej bimba po zjedzeniu kebaba z czosnkiem.w wiekszosci zachodnich panstw autobahny sa 2 pasmowe i (uwaga)nawet DE bo przy ausfahrt czy autohof i lacznicach to w wiekszosci 3.nie szalej polej sie woskiem i jedz zwiedz berlin z rana
n
ndb
jak się można podniecać dwupasmową autstradą. Przecież to jest śmierć w oczach jak się jedzie te 140km i nagle wyskakuje TIR który jadąc 95km wyprzedza innego TIRa który z kolei jedzie 90km...
w
wielkopolanin
Dlaczego tak drogo na Pana odcinku autostrady?
Czy to nie hipokryzja????
k
kaatana
Gościu ,do fryzjera jak najszybciej
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski
Dodaj ogłoszenie