Dzięki temu do kasy miasta ma wpłynąć więcej pieniędzy. Ile? - tego jeszcze nie wiadomo. Okaże się około 24 kwietnia, gdy otwarte zostaną koperty z ofertami przetargowymi.
Na pomysł umieszczenia reklam na biletach strefy płatnego parkowania wpadł Paweł Sztando, działacz osiedlowy ze Starego Miasta. - Takie rozwiązanie podpatrzyłem w Krakowie i tam się sprawdziło, więc również i w Poznaniu ten pomysł powinien być dobry - stwierdza Sztando.
Niestety wpływy z reklam nie spowodują obniżenia opłat za parkowanie w strefie. Całość wpływów zasili budżet miasta. Reklamy znajda się na rewersie 3,7 tysiąca biletów strefy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?