Poznań nagrodzony za marketing

BOK
Poznań zdobył Grand Prix w konkursie Welcome 2012, który towarzyszy pierwszemu Międzynarodowemu Festiwalowi Marketingu Miejsc "Welcome Festiwal".

Jury konkursu "Welcome 2012" przyznało miastu nagrodę Grand Prix za projekt Konsorcjum Marki Poznań. Werdykt uzasadniono niezwykłą skutecznością, czytelnością oraz korzyścią, jakie odnoszą wszystkie zaangażowane w to przedsięwzięcie strony.

Ale to nie jedyne wyróżnienie. Jury postanowiło uhonorować zbiorową nagrodą specjalną wszystkie firmy, biorące udział w Konsorcjum Marki Poznań. Zdaniem jurorów, projekt pokazuje, że markę buduje nie tylko miasto, ale w równym stopniu firmy, które działają na jego terenie. Zwrócono także uwagę, że kampania Konsorcjum była przeprowadzona profesjonalnie i wpisała się w hasło "Poznań - miasto know how".

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie