Nawet jednak gdyby było ich 100 razy więcej, stolica i tak przytłacza ludzi reklamami zasłaniającymi całe ciągi kamienic. Zaistnieć tutaj można tylko pomysłowością, bezczelnością i oryginalnością, której nie zapewnia szyld z kolorowym koziołkiem, kończący zresztą swą krótką karierę symbolu poznańskich starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.
W żadnym wypadku jednak nie powinny się zakończyć starania, by w krwiobieg kulturalny stolicy włączało się coraz więcej poznańskich krwinek. Kilka się przyjęło: akcja ludzi Adama Ziajskiego na dworcu, free-jazzowa grupa Hera, Grupa Movements Factory czy Teatr Usta Usta Republika.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?