Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Problemy z logowaniem po wprowadzeniu nowej wersji aplikacji Biedronki. Sieć przeprasza za utrudnienia

Piotr Kobyliński
Piotr Kobyliński
Wideo
od 16 lat
Nowa odsłona aplikacji Biedronki, choć wyposażona w nowe, atrakcyjne funkcje, już na starcie spotyka się z poważnymi niedociągnięciami technicznymi. Użytkownicy korzystający z nowej wersji zgłaszają problemy. "Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa” – to tylko jeden z komentarzy.

Ostatnie modyfikacje wprowadzone w ramach aktualizacji mobilnej aplikacji Biedronki spotkały się z dezaprobatą znacznej części jej użytkowników. Wielu z nich swoje niezadowolenie wyraża w komentarzach online. Co istotne, nie są to jedynie kwestie związane z preferencjami estetycznymi (wśród wprowadzonych zmian są m.in. ciemny tryb czy wbudowana lista zakupów), ponieważ liczne zgłoszenia dotyczą trudności z prawidłowym zalogowaniem się w aplikacji na swoje konto. Część klientów korzystających z najnowszej wersji aplikacji sieci sklepów Biedronka zgłasza problemy z logowaniem.

Jeszcze przed nowym rokiem Biedronka ogłosiła przenoszenie użytkowników do nowej wersji, dostępnej w sklepach Google Play, App Store i AppGallery. Mimo że nie wszyscy mogą z niej korzystać od razu, Biedronka stopniowo udostępnia nową wersję swoim klientom, przenosząc ich konta.

Na czym polegają problemy z nową wersją?

Problemy z aplikacją zaczynają się już od procesu instalacji. Wymaga ona ponownego zalogowania się na stronie sklepu, potwierdzenia danych i zatwierdzenia zgód. Po aktualizacji funkcja „zapamiętaj mnie” nie działa sprawnie, każde ponowne uruchomienie aplikacji wymaga od użytkowników kolejnego logowania, co wywołuje frustrację zwłaszcza ze względu na konieczność podawania numeru telefonu i wpisywania otrzymanego kodu SMS.

W sklepach z aplikacjami nie brakuje komentarzy oburzonych klientów, którzy doświadczają wymienionych trudności.

– Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa. Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść na aplikację. Przez te błędy tracicie co najmniej cztery osoby. Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić w ciągłe logowania i blokowania aplikacji – takiego typu komentarze pojawiają się na stronach sklepów z aplikacjami.

Biedronka przeprasza klientów

Sieć sklepów Biedronka oficjalnie przeprosiła za wszelkie niedogodności i zapewniła, że zespół pracuje nad szybką naprawą sytuacji.

– Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół pracuje już nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawioną wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoje cierpliwość i wyrozumiałość – brzmi oficjalna odpowiedź sieci, którą cytuje portal wirtualnemedia.pl.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl

Pomimo niedogodności Biedronka podkreśla, że nowa wersja aplikacji ma wprowadzić liczne usprawnienia, w tym szybsze uruchamianie, nowoczesny wygląd oraz dodatkowe funkcje ułatwiające codzienne zakupy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Problemy z logowaniem po wprowadzeniu nowej wersji aplikacji Biedronki. Sieć przeprasza za utrudnienia - Portal i.pl

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski