Przełomowe odkrycie NASA? "Na razie tych planet nikt nie widział"

KAS, x-news
Naukowcy znaleźli aż siedem planet podobnych do Ziemi. Przypuszczają, że występuje tam porównywalna temperatura i woda w stanie ciekłym. x-news
NASA może pochwalić się niezwykłym odkryciem. Naukowcy znaleźli aż siedem planet podobnych do Ziemi. Przypuszczają, że występuje tam porównywalna temperatura i woda w stanie ciekłym. - Astronomowie obserwują gwiazdy i badają ich jasność. Od czasu do czasu widać, że dana gwiazda przygasa i jeśli robi to cyklicznie, to prawdopodobnie coś krąży dookoła niej - tłumaczył astronom Jerzy Rafalski. Przyznał, że zdjęcia opublikowane przez NASA są jedynie wizją artystyczną, bo przedstawionych planet nikt jeszcze nie widział.

Dołącz do nas na Twitterze!

Obserwuj nas na Twiterze!

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

a
adam
"Przedstawionych planet nikt jeszcze nie widział" ale odkrycie przełomowe.
"A planety szaleja, szaleja i śmieją się śmieją , się śmieją ...."