Kluczem do lepszego rozwoju firmy nie są nowe technologie, nowi pracownicy, a ci zadowoleni - twierdzą naukowcy z ośrodków badawczych.Z ankiet pracowniczych zebranych przez Hay Group Insight wynika, że wysoce zaangażowani pracownicy mogą podwyższyć wyniki biznesowe firmy w zakresie ok. 30 procent i osiągać nawet 2,5-krotnie lepsze przewidywane rezultaty od swoich niezaangażowanych kolegów.

Jak więc sprawić, by podwładni pokochali swoją pracę? W tym celu w Poznaniu już w najbliższy wtorek ruszy kampania współorganizowana przez park technologiczny YouNick oraz Uniwersytetu SWPS, skierowana do właścicieli, kadry zarządzającej oraz obecnych i przyszłych pracowników.

 - Podczas bezpłatnych, otwartych dla wszystkich chętnych wydarzeń, podzielimy się wiedzą i doświadczeniem naukowców i przedsiębiorców z kraju i zagranicy - zapowiada Dagmara Nickel z firmy YouNick.

Inauguracja kampanii społecznej „Praca?

Lubię to!” odbędzie się w siedzibie YouNick w Złotnikach, przy ul. Krzemowej 1, we wtorek, 10 maja, w godzinach od 10 do 16. Wstęp na konferencję jest bezpłatny pod warunkiem rejestracji online za pośrednictwem formularza dostępnego pod linkiem www.younick.pl/pracalubieto.

Majowe wydarzenia to jednak dopiero przedsmak tego, co czeka uczestników wydarzeń w dalszych miesiącach trwania projektu. Od września ma ruszyć jesienny cykl warsztatów, szkoleń i prelekcji