Szpital ortopedyczny: Będzie więcej tramwajów niskopodłogowych

MI
Szpital ortopedyczny: Będzie więcej tramwajów niskopodłogowych
Szpital ortopedyczny: Będzie więcej tramwajów niskopodłogowych Marcin Idczak
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Od poniedziałku na liniach tramwajowych, które przejeżdżają w okolicach szpitala ortopedycznego przy ul. 28 czerwca 1956 roku kursować będzie więcej tramwajów niskopodłogowych.

Na początku miesiąca pisaliśmy o problemach osób, które muszą udawać się na rehabilitację lub leczenie do placówki na Wildzie. Mają oni ogromne trudności z wsiadaniem i wysiadaniem z tramwajów. Nie ma tam przystanków przystosowanych dla ludzi z problemami z poruszaniem się. Większość podjeżdżających tramwajów to pojazdy wysokopodłogowe.

Zobaczy też: Kłopot z dostaniem się do szpitala na Wildzie

Teraz ma się to zmienić. Jak informuje Zarząd Transportu Miejskiego od 2 lutego zarówno na trasie 2 , jak i 9 kursować będą po cztery tramwaje siemens combino (łącznie osiem pociągów niskopodłogowych). Dodatkowo pięć solarisów tramino na trasie ,,10” to także tramwaje niskopodłogowe.

– Liczymy, że zmiany w taborze kursującym m.in. ulicą 28 Czerwca 1956 zwiększą dostępność do komunikacji miejskiej zwłaszcza dla osób starszych i mających problemy z wejściem do pojazdu – mówi Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM. – . Jest to szczególnie istotne w rejonie, w którym znajduje się ortopedyczno-rehabilitacyjny szpital kliniczny. – dodaje.

Przypomina, że kursy obsługiwane taborem niskopodłogowym na rozkładach jazdy są oznaczone podkreśleniem (pod minutą odjazdu na danej linii).

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Magda
Jesteście kulasy beznadziejnie chamowaci i złośliwi taka jest prawda wszyscy pasażerowie to widzą.
m
mieszkaniec Winiar
właśnie tutaj na ulicy dosyć ruchliwej, przy szpitalu- ortopedycznym, ludzie mający między innymi kłopoty z poruszaniem się , w dzielnicy starszych mieszkańców , zbudowanie przystanku wiedeńskiego ma sens, w sposób znakomity zwiększa bezpieczeństwo osób wsiadających do tramwaju. Takie właśnie przystanki powstają w Krakowie na RUCHLIWYCH ulicach , powodują spowolnienie szybkości samochodów. Przy okazji, wybudowanie za Ciężkie PIENIĄDZE takiego przystanku na Gwarnej woła o pomstę do nieba, tam przecież samochody nie nabierają większych szybkości , przeczytałem , że inicjatorem przystanku na Gwarnej był członek Zarzadu miasta Poznania , potocznie zwany wiceprezydentem pan Wiśniewski, i to dzieło uważane jest za jego olbrzymi sukces, paranoja.
k
kulas
Bo jak boli, to człek nie ma siły by być uprzejmy jak owieczka. Widać, że nigdy nie zaznałeś prawdziwego bólu, który wykręca twarz w grymas... Zastanów się trzy razy, a dopiero potem pisz.
w
wrednydziad
Typowe działanie pod publiczkę. Niskacze zabiorą z innych linii, a mieszkańcy innych dzielnic i tak przed dostaniem się do 2, 9 i 10 będą musieli wdrapywać się do wysokopodłogowców. Poza tym już teraz ok. połowy kursów na tych trzech liniach obsługiwały Combino i Tramino, a kursy te były na rozkładach oznaczone. Ciężkie Combino i Tramino 'rozjadą' i tak kiepskie torowiska na 28 Czerwca, Wierzbięcicach, Królowej Jadwigi. O tym najwyraźniej nikt nie myśli, a środków na remonty brak!
P
Pasażer
Niskopodłogowce się przydadzą,co nie zmienia faktu,że krykiarze to najbardziej chamowate i złośliwe mendy.
P
Pasażer.
W tym miejscu, czyli na przystanku "Kosińskiego" powinien powstać jak najszybciej przystanek "wiedeński". W obydwu kierunkach.
Dodaj ogłoszenie