- Wiadomo, że Instagram jest bardzo popularny wśród młodych ludzi, czyli w kategoriach młodzieżowych w środowisku piłkarskim. Ten nowy kanał komunikacyjny ma więc przyciągnąć uwagę zawodników w wieku 13 lat i starszych. Nie stawiamy sobie konkretnych celów zdobywania obserwatorów, tylko chcemy przejść przez kolejny etap budowania wizerunku związku w ważnej grupie naszych odbiorców - dodał Aleksandrowicz.
Czytaj też: Wielkopolski ZPN "zamraża" opłaty za wypożyczenia
Tworzenie historii zdjęciowych na Instagramie schodzi jednak na dalszy plan w sytuacji, kiedy przynajmniej połowa klubów musi się mierzyć z problemami finansowymi, wywołanymi przez pandemię koronawirusa. - Wspólnie z prezesem Pawłem Wojtalem wypracowaliśmy już taki schemat działania, który pozwala na wsparcie tych klubów, które mają kłopoty z regularnym otrzymywaniem dotacji od samorządów. Na razie nikt się nie poddaje, ale mamy sygnały, że w niektórych klubach grożą cięcia finansowe. Myślę, że najbardziej przy ograniczonych budżetach mogą ucierpieć trenerzy, którzy nie mogą też przecież korzystać z funduszy od rodziców zawodników, ćwiczących w grupach młodzieżowych. Kiedy nie ma treningów, nie ma też po prostu stałych opłat za nie. Mamy jednak nadzieję, że ten trudny czas skończy się szybciej niż myślimy - dodał Aleksandrowicz.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Rozbudowa kompleksu sortowo-rekreacyjnego w Białobrzegach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?