Chiny to coraz poważniejszy partner handlowy. Chińskie produkty tekstylne i te związane z szeroko rozumianym wyposażeniem domów i mieszkań zasilają półki sklepów w Europie i USA. Producenci z Państwa Środka stają się też coraz poważniejszymi i bardziej konkurencyjnymi dostawcami sieci handlowych. Produkty z Chin są sprzedawane pod takimi markami jak Levi's, Adidas, Umbro, Zara, C&A, Claires, H&M, Esprit, Vero Moda, Mango, Primark, Wal-mart, M&S, Tesco, Leroy Merlin czy Matrix.
Chińscy producenci zdobywają rynki produkcją "na miarę" - zgodnie z zapotrzebowaniem importerów, według ściśle określonych przez nich kryteriów dotyczących wzornic-twa, jakości oraz ceny.
Na targach China Homelife, które rozpoczynają się dziś i potrwają do piątku, będzie można zapoznać się z ofertą ponad 500 wystawców, którzy zaprezentują 20 tysięcy artykułów: począwszy od ubrań, obuwia, biżuterii, tkanin obiciowych, obrusów przez sprzęt gospodarstwa domowego, domową elektronikę po wyposażenie łazienek, meble, materiały budowlane i narzędzia.
Targom będzie towarzyszyła dwudniowa konferencja, która rozpocznie się dzisiaj. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z różnymi aspektami importu z Chin. Dowiedzą się, jak poszukać rzetelnego dostawcy, jak zabezpieczyć swoje interesy, jak rozwiązywać problemy podatkowo-księgowe i wiele innych.
Będzie można skorzystać także z oferty machmakingu, którą przygotowały MTP. Obejmuje ona zarówno zaaranżowanie spotkania z potencjalnym partnerem, jak i bezpłatne usługi tłumacza.
Wstęp na targi po rejestracji jest bezpłatny.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?