Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

ZKZL otwiera Biura Obsługi Klienta. Wizyty tylko zapowiedziane. Obowiązkowo w maseczkach

Monika Kaczyńska
Monika Kaczyńska
Zanim przyjdziesz do ZKZL-u umów się wizytę. Kto przyjdzie przed czasem będzie musiał poczekać na zewnątrz
Zanim przyjdziesz do ZKZL-u umów się wizytę. Kto przyjdzie przed czasem będzie musiał poczekać na zewnątrz Grzegorz Dembinski
Od 1 czerwca można osobiście załatwiać sprawy w Biurach Obsługi Klienta i terenowych Punktach Obsługi Klienta poznańskiego Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych. Na spotkanie trzeba się jednak zawczasu umówić.

Od poniedziałku do dyspozycji poznaniaków będzie dziewięć stanowisk w Biurach Obsługi Klienta i terenowych Punktach Obsługi Klienta ZKZL.

Na spotkanie trzeba będzie umówić się telefonicznie na konkretną godzinę. Poszczególne spotkania nie będą trwały dłużej niż pół godziny. Jednocześnie przy stanowisku obsługi będzie mogła przebywać tylko jedna osoba. Kto przyjdzie na spotkanie przed czasem, będzie musiał poczekać na swoją kolej przed wejściem do budynku.

Aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno pracownikom ZKZL, jak i osobom załatwiającym tam swoje sprawy, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych odpowiednio przygotował miejsca stacjonarnej obsługi interesantów. Przy stanowiskach zostały zamontowane osłony ochronne z pleksi.

Zarówno pracownicy, jak i najemcy zobowiązani będą do noszenia maseczek oraz rękawiczek. Przed spotkaniem trzeba będzie również skorzystać ze środków dezynfekcji przygotowanych przed wejściem. Najemcy, którzy nie będą stosować się do wytycznych, nie zostaną wpuszczeni na spotkanie.

Jednocześnie przez cały czas można załatwiać sprawy telefonicznie i drogą elektroniczną. ZKZL zachęca do wykorzystywania w pierwszej kolejności tych dróg.

Numery telefonów do Punktów Obsługi Klienta oraz Biura Obsługi Klienta pod którymi można umawiać się na wizyty:

  • Punkt Obsługi Klienta numer 1 ul. Brzask 3: 61 4158 701
  • Punkt Obsługi Klienta numer 2 Os. Piastowskie 77: 61 4158 702
  • Punkt Obsługi Klienta numer 3 ul. 23 Lutego 4/6A: 61 4158 703
  • Punkt Obsługi Klienta numer 4 ul. Łozowa 26: 61 4158 704
  • Punkt Obsługi Klienta numer 5 ul. Nehringa 2: 61 4158 705
  • Biuro Obsługi Klienta ul. Matejki 57: 61 4158 800

Sprawdź też:

od 7 lat
Wideo

iPolitycznie - Przemysław Czarnek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski