Targi „We Love Streatwear by Neat” zorganizował 22-letni Szymon Mikołajczyk ze swoją dziewczyną Joanną Sikorą. Na co dzień prowadzą butik z ubraniami i akcesoriami młodych polskich projektantów o nazwie Neat Store. W butiku i na targach prezentują głównie streetwear, czyli tzw. modę uliczną.
- Są to rzeczy, w których swobodnie czujemy się w codziennych sytuacjach. Stawia się to w kontrze do fashion, czyli projektów na pokazy mody. Streetwear może nosić każdy. Tyle ile projektantów streetwearowych, tyle stylów, więc każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Szymon Mikołajczyk, współzałożyciel butiku Neat Store i współorganizator targów.
Pomysł na biznes zrodził się w głowie Szymona i Asi, gdy prowadzili ze znajomymi blog lifestyle’owy i przeprowadzali wywiady z młodymi projektantami. Tak odkryli niszę – w Poznaniu brakowało miejsca, gdzie projektanci mogliby sprzedawać swoje produkty. Szansą na zrealizowanie wizji był udział Szymona w programie „Pierwszy krok we własny biznes” organizowanego przez poznańskie inkubatory.
- To się zbiegło w czasie. Pomysł się rozwijał, a dzięki programowi tworzyliśmy coraz lepsze biznesplany i uwierzyliśmy, że to się uda. Nie mieliśmy na początku pieniędzy, żeby mocno się rozwinąć. Włożyliśmy w to dużo własnej pracy i z eventu na event rozkręcaliśmy się – opowiada Szymon Mikołajczyk.
W Zamku swoje kolekcje prezentuje prawie 100 wystawców, wśród nich projektanci z Poznania: m.in. Friends with Benefits, Klekko, SHOP OF FORM, Karolina Marczuk. Oprócz tego prowadzone są wykłady/warsztaty modowe, jest strefa gastronomiczna i dziecięca. Targi potrwają do 18.30.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?