Koronawirus: Jak się chronić przed zakażeniem? Domowe sposoby na odporność. To powinieneś jeść, żeby być zdrowym

gj
Sezony jesienno-zimowy i zimowo - wiosenny to także czas zachorowań. Zamiast brać suplementy diety, można naturalnymi środkami wspomóc swoją odporność. Co jeść, żeby uniknąć osłabienia? Zobacz w naszej galerii!Sprawdź domowe sposoby na odporność --->
Sezony jesienno-zimowy i zimowo - wiosenny to także czas zachorowań. Zamiast brać suplementy diety, można naturalnymi środkami wspomóc swoją odporność. Co jeść, żeby uniknąć osłabienia? Zobacz w naszej galerii!Sprawdź domowe sposoby na odporność --->Pixabay
Sezon jesienno-zimowy to także sezon zachorowań. Wirusy i bakterie nie odpuszczają także wczesną wiosną. Jak podwyższyć swoją odporność i dzięki temu chronić się przed grypą czy koronawirusem? Zamiast brać suplementy diety, można naturalnymi środkami wspomóc swoją odporność. Co jeść, żeby uniknąć przeziębienia? Zobacz w naszej galerii!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Ostrzał Kijowa. W trakcie operacji na sercu dziecka zabrakło prądu

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

H
Halinka

Od lat uzupełniam swoją dietę sokami wg. porad terapiasokami.pl/odpornosc-soki. Pije soki głównie warzywne na bazie buraka, marchewki, selera i jabłka. Dodaje też imbir i czosnek. Takie witaminy wzmacniają odporność organizmu i dodają energii. Oprócz diety pamiętam o ruchu, dlatego w wolnych chwilach ćwiczę i biegam. Zdrowie mi służy i mam dużo energii.

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski
Dodaj ogłoszenie