Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży warzyw i owoców jest możliwa. Lidl Polska, która właśnie wprowadza do sklepów pierwsze warzywa BIO znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem. W Lidlach już można znaleźć: BIO-dynię piżmową oraz BIO-seler znakowane w ten sposób.
- Wyeliminujemy 150 ton plastiku dzięki sprzedaży warzyw i owoców luzem. Natural branding to kolejne, innowacyjne rozwiązanie, wprowadzając wspólnie z Farmą Świętokrzyską – mówi Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
Metoda naturalnego znakowania jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa BIO będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty BIO znajdziemy bezpośrednio na skórce.
Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Cieszymy się, że właśnie udało nam się, wspólnie z siecią Lidl, wprowadzić na rynek pierwsze produkty oznaczone w ten sposób - mówi Łukasz Gębka, właściciel Farmy Świętokrzyskiej.
- Wartym podkreślenia jest fakt, że ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna - dodaje.
Sprawdź też:
Tanie linie trują! Ryanair i Wizz Air na czele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?