W ubiegłym roku najciekawsze kampanie reklamowe ze świata obejrzało w Poznaniu 300 osób. Prezentowane reklamy i kampanie PR-owe nagrodzone zostały na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Tym razem spotkanie odbędzie się 13 października o godzinie 18 w Concordia Design, a dwa dni później spece od reklamy spotkają się w Warszawie.
Oprócz projekcji odbędzie się dyskusja z udziałem ekspertów i praktyków (reklamy, marketingu, PR-u) oraz dziennikarzy. Toczyć będzie się wokół takich tematów i zjawisk jak "Zmiana mediów / konwergencja mediów", "Wzrost znaczenia Social Mediów", "Trendy w wykorzystaniu narzędziu komunikacji" oraz "Poszukiwanie stałych / niezmiennych elementów komunikacji". Swój udział w panelu, którego tematem przewodnim są "Nowe kontra stare", czyli media w okresie transformacji, potwierdzili Anna Zimecka z SKM SAR (Warszawa), Parcin Grabowski (AMS, Warszawa) oraz prof. Dorota Piontek (UAM).
- Zastanowimy się więc m.in. nad tym, co social media zrobiły z PR-em, jak wygląda reklama w świecie nowych technologii, czy w komunikacji jest jeszcze miejsce dla tradycyjnych mediów i jaki jest potencjał reklamy na krajowym rynku - mówią organizatorzy.
Wstęp na wydarzenia jest wolny. Szczegółowe informacje o rejestracji dostępne na stronie www.qacommunications.com/canneslions
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?