Tytuł ten przyznawany jest na podstawie niezależnych badań obejmujących 10 tysięcy konsumentów przez Radę Marek. Składają się na nią specjaliści z zakresu marketingu, reklamy, pr i inni.
Coccodrillo działa od 2003 roku. Prowadzi sprzedaż przez internet i stacjonarnie. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce.
- Z naszej perspektywy szczególnie istotna jest pozytywna opinia naszych klientów. Tytuł Superbrands jest potwierdzeniem tego, że sukcesywna praca nad budowaniem naszej marki przekłada się na konkretne efekty - mówi Paulina Żaczyk, kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.
Czytaj także
Superbrands to organizacja, która od ponad 25 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki na danym rynku na całym świecie, działając w blisko 90 krajach.
Wśród wielkopolskich marek, które mogą pochwalić się tym tytułem, są m.in. Koło, Apart, W.Kruk, Allegro, Winiary, a także marka Poznań.
Chcesz wiedzieć więcej?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?