Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mistrzowie Urody: Jak promować się w sieci?

JL, AJ, Krzysztof Stawowy
Trwa plebiscyt Mistrzowie Urody. Opisujemy dzisiaj , jak uczestnicy akcji promują się na stronach internetowych i portalach społecznościowych

Wielka akcja Mistrzowie Urody ma wyłonić fachowców, którzy są najlepsi w swojej branży i cieszą się uznaniem klientów. Laureaci konkursu zostaną wyróżnieni na prestiżowych Targach beautyVISION i LOOK - imprezie gromadzącej wszystkich tych, którzy - jak nikt inny - znają się na modzie i urodzie.

Osoby, biorące udział w plebiscycie chętnie promują się na swoich stronach internetowych i portalach społecznościowych. Najłatwiejszym i najskuteczniejszym sposobem autopromocji jest wykorzystanie Facebooka. Zamieszczony na nim post działa szybko i nic nie kosztuje. „Głos Wielkopolski” chętnie pomaga kandydatom w promocji. Każdy z uczestników plebiscytu może zgłosić się po bezpłatne materiały promocyjne w postaci eleganckiej grafiki na FB, ulotek czy plakatów. Na życzenie kandydata, dodajemy też link do fanpage na FB lub strony www oraz zamieszczamy zdjęcie (logo, zdjęcie lub inną wybraną grafikę). Dzięki temu prezentacja kandydatów jest wyjątkowa i elegancka, nie wspominając już o przekierowaniu ruchu na ich strony - co na pewno nie pozostaje bez znaczenia.

- To przeszło moje najśmielsze oczekiwania - mówi nam Pani Agnieszka, właścicielka jednego z salonów na południu Wielkopolski. - Zamieściłam na „salonowym” fanpagu grafikę przygotowaną przez marketingowców „Głosu” i następnego dnia miałam ponad 50 głosów więcej i 14 nowych potencjalnych klientek, które dołączyły do naszego fanpage’a.

Potwierdzeniem tych słów był telefon od pana Tomasza - szefa salonu fryzjerskiego, który postanowił wynagrodzić swoim klientkom zaangażowanie w głosowanie. Zaproponował im za ten miły gest uznania - 20 proc. rabatu na strzyżenie. - W ten sposób przyszło kilkanaście głosów na mój salon. Szybko okazało się też, że o mojej promocji dowiedziały się znajome moich klientek, dzięki czemu mam zamknięte zapisy praktycznie do końca maja - mówi pan Tomasz. Przyznaje, że nie wie, czy wygra - konkurencja jest duża, ale na pewno wykorzysta tę okazję do rozwijania swojego biznesu i zdobywania nowych klientów. - Reszta w rękach moich i moich pracowników, bo wiadomo, że zadowolony klient wraca… z kolejnym klientem - stwierdza uczestnik plebiscytu.

Pani Agnieszka, stylistka paznokci, także korzysta z dobrodziejstwa Facebooka. Zapytaliśmy ją, jak się promuje. - Wykorzystanie Facebooka było dla mnie rzeczą oczywistą, więc pomoc w przygotowaniu grafiki przyjęłam z radością. Jednak równie ważne było dla mnie przygotowanie ulotek, które po każdej wizycie otrzymują moje klientki. Staram się być aktywna we wszystkich kierunkach. W końcu to moja praca, którą wykonuje z najwyższą starannością. I dziękuję za każdy głos i za każde miłe słowo - mówi pani Agnieszka.

Więcej informacji w sprawie materiałów promocyjnych można uzyskać u Krzysztofa Stawowego - pod numerem 502 499 364 lub pisząc na adres: [email protected].

Głosowanie powiatowe odbywa się za pomocą SMS-ów Premium. Zakończy się 31 marca. Laureaci głosowań powiatowych przejdą - wraz ze wszystkimi swoimi głosami - do etapu wojewódzkiego, który potrwa do 10 kwietnia. Szczegółowe informacje na temat plebiscytu są dostępne na stronie: www. gloswielkopolski.pl/uroda.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski