Nowoczesne wnętrze, cyfrowe rozwiązania i profesjonalna obsługa - oddział PKO Banku Polskiego na poznańskiej Wildze po metamorfozie

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego

Oddział 12 PKO Banku Polskiego w Poznaniu po niemal 30 latach działalności zmienił swoje wnętrze. Cała przestrzeń została tak zaprojektowana, aby wszyscy klienci mogli korzystać z placówki na poziomie parteru. To ułatwienie dla osób starszych, ze specjalnymi potrzebami czy rodziców z małymi dziećmi.

- W modernizacji naszych oddziałów koncentrujemy się na nowoczesnych rozwiązaniach, które możemy zaoferować naszym klientom. Zwłaszcza przy placówkach, które działają od wielu lat na lokalnym rynku, doceniamy to, że klienci są z nami od pokoleń. Staramy się, aby za profesjonalną obsługą i dopasowaną ofertą szła nowa, elegancka przestrzeń. Bierzemy pod uwagę również to, że nasi klienci coraz częściej wybierają zdalne sposoby kontaktu z bankiem, dlatego chętnie edukujemy i pokazujemy im, jak korzystać z cyfrowych rozwiązań, które ułatwiają codzienne bankowanie. Ostatnie lata to czas transformacji sieci placówek naszego banku, w tym unowocześniania, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu obsługi – podkreśla Ewa Przybył, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Poznaniu.

Pierwsze wrażenie po wejściu? Jest przestronnie, nowocześnie, ekologicznie i elegancko, są jasne kolory, donice z kwiatami, a zamiast papierowych plakatów i ulotek - ekran z informacjami o działaniu oddziału i ofercie banku. Jest też kącik, w którym dzieci mogą się bawić podczas gdy rodzice załatwiają, nudne dla maluchów, bankowe sprawy.

- Zarówno mnie, jak i mój zespół bardzo cieszy zmiana, która tutaj zaszła. Jestem pewna, że obsługa klientów, którzy już nam zaufali pozostanie na niezmienionym, wysokim poziomie, a jednocześnie będziemy pracować nad pozyskaniem nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i małych i średnich firm. Nowa przestrzeń nam to ułatwi – podkreśla Sylwia Chamczyk-Michalak, dyrektor Oddziału 12 PKO Banku Polskiego w Poznaniu

W Oddziale 12 PKO Banku Polskiego w Poznaniu pracuje 12 doradców. W oddziale wdrożony został nowy model obsługi klientów biznesowych w pokojach spotkań. Przy placówce można skorzystać z bankomatu z funkcją wpłatomatu przez całą dobę. Dla usprawnienia obsługi placówkę wyposażono w system kolejkowy i samoobsługowe stanowisko internetowe. Wnętrze zostało ocieplone fototapetą przedstawiającą urokliwy park miejski nawiązujący do miejsc wypoczynku mieszkańców dzielnicy Wilda.

- Zadbaliśmy również o to, aby spotkania z naszymi klientami odbywały się w dyskretnej, komfortowej atmosferze, co pozytywnie wpływa na budowanie relacji – wszystkie spotkania będą odbywały się w pokojach spotkań – dodaje dyrektor oddziału.

Modernizacja oddziału wynika ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną i aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów. Bank systematycznie cyfryzuje większość procesów. Ostatnie lata to czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski