18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poznań: Kampania "Pokaż się na UEFA Euro 2012" [ZDJĘCIA]

Maciej Roik
"Pokaż się na UEFA Euro 2012" - to kolejna miejska kampania, której celem jest promocja mistrzostw Europy w piłce nożnej w Poznaniu
"Pokaż się na UEFA Euro 2012" - to kolejna miejska kampania, której celem jest promocja mistrzostw Europy w piłce nożnej w Poznaniu Grzegorz Dembiński
"Pokaż się na UEFA Euro 2012" - to kolejna miejska kampania, której celem jest promocja mistrzostw Europy w piłce nożnej w Poznaniu. W jej ramach na billboardach w całym mieście pojawią się twarze zwykłych poznaniaków, którzy przekonują, że: "każdy z nas jest gospodarzem turnieju".

W ramach trwającego od końca stycznia konkursu wpłynęło 265 zgłoszeń (osoby w wieku od 5 do 85 lat). Wśród nich były pojedynczy mieszkańcy, rodzeństwa, ale także całe rodziny. Zdjęcia zwycięzców, pojawią się na ośmiu rożnych plakatach.

- Wybieraliśmy nowy telewizor w galerii Malta i przez przypadek zobaczyliśmy, że miasto organizuje taką kampanię - mówi Aleksandra Grzybowska z Dębca, która wraz z mężem pojawi się na jednym z plakatów. - I okazało się, że spodobaliśmy się organizatorom.

CZYTAJ TEŻ:
EURO 2012 NA GLOSWIELKOPOLSKI.PL
EURO 2012: STO DNI DO MISTRZOSTW W GŁOSIE WIELKOPOLSKIM

Wczoraj podczas spotkania w Urzędzie Miasta, szczęśliwcy otrzymali certyfikaty. Wręczył je prezydent Ryszard Grobelny, który na 102 dni przed rozpoczęciem turnieju w Poznaniu, podsumował także okres przygotowań.

- W Poznaniu zawsze była bardzo dobra atmosfera związana z Euro - mówił. - W najbliższym czasie to jedyna taka okazja by zaprezentować się z dobrej strony. I to warto pokazać poznaniakom.

Kampania "Pokaż się na UEFA Euro 2012", to nie koniec działań promocyjnych. Przed samymi mistrzostwami, miasto wspólnie z UEFA zajmie się przystrojeniem Poznania. Oprócz tego, wkrótce rozpocznie się także promowanie stolicy Wielkopolski w innych krajach - m.in. w Chorwacji, Irlandii oraz we Włoszech. Całość ma kosztować ok. 5 mln zł.

W środę zapowiedziano też rozpoczęcie projektu "Enter Your Future". W jego ramach młodzież z gimnazjów i liceów weźmie udział w spotkaniach ze studentami z Chorwacji, Włoch i Irlandii. Celem warsztatów będzie m.in. rozmowa o tolerancji, piłce nożnej, stylu kibicowania, a także poszerzenie wiedzy na temat państw, których reprezentacje będą grać w Poznaniu. W warsztatach mają wziąć udział 3 tysiące uczniów z 20 szkół.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski