W punkcie na dworcu można było dowiedzieć się wszystkiego o komunikacji miejskiej w Poznaniu (zasady funkcjonowania, rozkład jazdy, taryfy biletowe). Można też było dostać tam bilet na tramwaj czy autobus.
Aż do odwołania pasażerowie będą zmuszeni korzystać z punktu informacji, który znajduje się w siedzibie ZTM (ul. Matejki 59).
Tam też można składać skargi, odwołania czy reklamacje od nałożonych przez kontrolerów kar.
Punkt przy Matejki działa od poniedziałku do piątku. W poniedziałki i czwartki między godzinami 9 a 17. Z kolei we wtorki, środy i piątki od 7.30 i 15.30.
Pracownicy ZTM wszelkich informacji udzielają także telefonicznie. Wystarczy zadzwonić pod numer 61 834 61 64.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?