Gdy zainteresowane osoby trafiły do celu były mile zaskoczone: są tu trzy „okienka”, a nie dwa, jak dotychczas.
- Mamy nadzieję, że nie będzie kolejek. Tam, w starym punkcie były straszne – mówi Adrianna Witkowicz, pasażerka.
Teraz klienci mają być obsłużeni szybciej i w lokalu o wyższym standardzie. W nowym miejscu pojawił się stolik i krzesełka, aby pasażerowie mogli na miejscu wygodnie wypełniać wnioski. Z Punktu Obsługi Klienta w Kupcu Poznańskim codziennie korzysta wielu pasażerów, dlatego zarząd ZTM postanowił nie zmieniać jego położenia.
Remont ten był jednym z trzech jakie w tym roku przeprowadził ZTM w swoich punktach: latem odnowiono pierwszy na Dworcu Śródka.
A już od wtorku, od godz. 6.00 pasażerowie będą mogli znów kupować bilety na dworcu autobusowym Os. Jana III Sobieskiego, gdzie od tygodnia trwał remont.
Ambitnie wyglądają plany ZTM na przyszły rok: otwarcie nowego, wielostanowiskowego Punktu Obsługi Klienta na Dworcu Zachodnim i modernizacja punktu na ul. Głogowskiej. Prawdopodobnie czeka nas też internetowa rewolucja. Za pośrednictwem internetu użytkownicy karty PEKA zakupią bilety jednorazowe oraz doładują długoterminowe. ZTM planuje uruchomić ten system w pierwszej połowie 2014r.
WIDZIAŁEŚ COŚ CIEKAWEGO? ZNASZ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ? MASZ ORYGINALNE ZDJĘCIA?
NAPISZ DO NAS NA ADRES [email protected]!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?