Na podium, zaraz po naszych portalach (wydawca Polska Press Grupa), znalazł się również serwis wyborcza.pl (Poznań) z liczbą 5,9 mln odsłon. Zaraz po nim epoznan.pl – 4,8 mln odsłon, a także onet.pl (Poznań), który odnotował 2 mln odsłon. – Nasi dziennikarze i fotoreporterzy starają się być w Wielkopolsce wszędzie tam, gdzie dzieją się rzeczy najważniejsze, ale też odkrywać dla naszych internetowych Czytelników sprawy nieznane – mówi Leszek Waligóra, zastępca redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” oraz szef online’u „Poznań Naszemiasto.pl”. I dodaje: Dużym zainteresowaniem wśród naszych odbiorców cieszą się tematy sportowe, ale też lekkie, łatwe i przyjemne. Coraz więcej osób zwraca się do nas z prośbą o nagłośnienie, albo pomoc w rozwiązaniu ważnych spraw. Nie ma dnia, żebyśmy nie pomagali. Dzięki takim publikacjom coś zaczyna się dziać w przypadkach, wydawałoby się, beznadziejnych. Tak było choćby z artykułami Marty Danielewicz o nielegalnych składowiskach toksycznych odpadów, czy zakończona niedawno wyrokiem, a nagłośniona przez Łukasza Cieślę afera mieszkaniowa, w której oszukanych zostały dziesiątki poznaniaków.
Czerwcowe badanie zostało przeprowadzone przez Gemius sp. z o. o. oraz Polskie Badanie Internetu sp. z o. o., liczba odsłon wskazuje na liczbę wejść (odsłon) na daną stronę internetową.
Sprawdź też:
Rzeszów. Spacer szlakiem sklepów i warsztatów z okresu okupacji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?