„Podejmij wyzwanie i strzel nam bramkę” – to zachęta dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, którzy na pełnowymiarowym boisku przy Bułgarskiej i pod okiem profesjonalnych sędziów zmierzą się z pracownikami Ruukki.
– Chcieliśmy wyjść poza pewien schemat i nie tylko uatrakcyjnić branżowe spotkanie sportowym wydarzeniem, ale także zaprezentować stadion, na którym rozgrywane były mecze Euro 2012 – mówi Katarzyna Kusza, marketing manager Ruukki Polska. – Mamy nadzieję, że grając na płycie głównej zawodnicy poczują klimat Bułgarskiej i pokażą, że mają prawdziwą kondycję ze stali – dodała Kusza.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?